«Το έχω κάνει με γυναίκα, προτιμώ το πιο …άγριο»! (8 ΦΩΤΟ) « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

«Το έχω κάνει με γυναίκα, προτιμώ το πιο …άγριο»! (8 ΦΩΤΟ)

Κατηγορία Lifestyle στις   6:20 π.μ.  |  Δευτέρα 15 Μαΐου 2017


Αποκαλυπτική Ελληνίδα γκ0μενάρα για το τι κάνει πάνω στο κρεβάτι της. Για ποιο λόγο σταμάτησε το σeξ όταν πήγε με το ίδιο φύλο; Πάρτε μάτι να κάνει τ0πλες στην παραλία!

Τη λένε Ήρα Μελή, έχει καταγωγή από το πρώην ανατολικό μπλοκ και κάνει καριέρα στην Ελλάδα ως μοντέλο.

Η μελαχρινή καλλονή διαθέτει πλούσια προσόντα, τα οποία μας έχει αποκαλύψει πολλές φορές στην παραλία, ενώ έχει παραδεχθεί κατά το παρελθόν ότι έχει πάει με άλλη γυναίκα.

«Είναι πολύ erωτικό να κάνεις σeξ με γυναίκα, αλλά εγώ προτιμώ το πιο …άγριο. Έχω δοκιμάσει, αλλά δε μου άρεσε και το σταμάτησα στη μέση«, έχει αποκαλύψει το κauτό μανεκέν.

Απολαύστε την…






Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html