Αυτή και αν είναι αποκάλυψη! Δεν φαντάζεστε πόσα χρήματα έπαιρνε ο Παπαμιχαήλ για μια ταινία « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Αυτή και αν είναι αποκάλυψη! Δεν φαντάζεστε πόσα χρήματα έπαιρνε ο Παπαμιχαήλ για μια ταινία

Κατηγορία Lifestyle στις   7:40 π.μ.  |  Κυριακή 12 Μαρτίου 2017



Ποιος ηθοποιός τον καρφώνει

 Οι αποκαλύψεις τους προκάλεσαν αίσθηση. Μπορεί να η «χρυσή» εποχή του ελληνικού κινηματογράφου να έχει περάσει ανεπιστρεπτί, όμως οι πρωταγωνιστές της μέχρι σήμερα. Μια απίστευτη αποκάλυψη έκανε ο Κώστας Βουτσάς για τις αμοιβές που έπαιρναν εκείνη την περίοδο, αναφέροντας τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Όπως μάλιστα παραδέχτηκε τα χρήματα που έπαιρνε τότε ο Παπαμιχαήλ ήταν η αφορμή να αποχωρήσει από την “Φίνος Φιλμ”.


«Έφυγα από τον Φίνο με την δικαιολογία ότι ο Παπαμιχαήλ έπαιρνε 300.000 δραχμές στην ταινία κι εγώ 250.000. Μου έκανε μήνυση ο Φίνος, πήγαμε στα δικαστήρια…



Κι όταν αρρώστησε ο Φίνος, πήγα στο νοσοκομείο και μου λέει η γυναίκα του η Τζέλα “φταις κι εσύ που έγινε έτσι ο Φίνος, που αρρώστησε”. Λογικό ήταν να στεναχωρηθεί ο άνθρωπος, αλλά εγώ ήθελα την καριέρα μου», ανέφερε χαρακτηριστικά στο «ΦΜ Live» ο Βουτσάς. Δείτε τις απίστευτες αποκαλύψεις του Βουτσά για τον Χατζηχρήστο στο βίντεο που ακολουθεί.

Δείτε το βίντεο στο enimerosi247


Πηγή: youweeky.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html