“Ο γιος μου απειλεί να αυτοκτονήσει, επειδή έμαθε ότι έχω εραστή τον......” « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

“Ο γιος μου απειλεί να αυτοκτονήσει, επειδή έμαθε ότι έχω εραστή τον......”

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   7:40 π.μ.  |  Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017


αλησπέρα ονομάζομαι Κάτια και είμαι 40 ετών, παντρεμένη και έχω ένα γιο 14 ετών.

Πήρα το θάρρος να σας γράψω για να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας… είμαι παντρεμένη 20 χρόνια με τον άνδρα μου και είναι η πρώτη φορά που τον απατάω.



Εδώ και 4 χρόνια έχω σχέση μέσα από το facebook με έναν νεαρότερο άνδρα από εμένα ο οποίος ζει μόνιμα στο Βέλγιο και είναι Έλληνας. Γνωριστήκαμε μέσα από μια ομάδα στο facebook γνωριμιών, στην αρχή ξεκίνησα να μιλάω μαζί του για να έχω μια συντροφιά αλλά πλέον νιώθω ότι δεν αντέχω άλλο να ζω μακρυά του.


Τον βλέπω κάθε καλοκαίρι και όποτε τα καταφέρνω γιατί και η δουλειά μου μου επιτρέπει να κάνω ταξίδια και τον επισκέπτομαι.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ είχα καταφέρει να διατηρήσω τη σχέση μου κρυφή ο γιος μου βρήκε τις συνομιλίες μας στο facebook διάβασε τα όσα έλεγα, ότι τον αγαπώ και θα φύγω να ζήσω μαζί του και από τότε με εκβιάζει ότι θα αυτοκτονήσει αν τολμήσω να τους παρατήσω…

Δεν ξέρω τι να κάνω… είμαι σε απόγνωση… φοβάμαι για το παιδί μου μην κάνει καμία τρέλα γιατί είναι και σε ευαίσθητη ηλικία αλλά και από την άλλη δεν μπορώ να σταματήσω να ακούω την καρδιά μου… εδώ δεν έχω ζωή!

Τι είναι σωστό να μείνω εδώ και να είμαι δυστυχισμένη δίπλα στον άνδρα μου και το παιδί μου ή να ζήσω τον έρωτά μου και να κρατήσω μια επαφή με το παιδί μου;
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html