Ελληνίδα ηθοποιός: «Μου αρέσει το στοματικό και να με φτύνουν» (photos) « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Ελληνίδα ηθοποιός: «Μου αρέσει το στοματικό και να με φτύνουν» (photos)

Κατηγορία Lifestyle στις   7:20 π.μ.  |  Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Ελληνίδα ηθοποιός: «Μου αρέσει το στοματικό και να με φτύνουν» (photos)


Της αρέσει το σeξ και δεν το κρύβει. Το έχει κάνει μάλιστα και επάγγελμα. Η Ελληνίδα ηθοποιός έχει κάνει... 0ργια στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και στο σeξ της αρέσει πάντα να κάνει πρώτα στ0ματικό και να την φτύνουν...

Η Ίνα της «Siριna» είναι από τις πιο διάσημες π0ρν0στάρ στην Ελλάδα και έπαιξε για πρώτη φορά σε eρωτική ταινία το 2011 που λεγόταν: «0ργια στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης».

Η μελαχρινή καλλονή δηλώνει φανατική των 0ργίων και μίλησε για τη σeξουαλική της ζωή, αναφέροντας:

«Διάφορα πράγματα με ξενερώνουν στο σeξ, περισσότερο όμως το να βρίζω κατά τη διάρκεια ή να με βαράνε δυνατά! Γενικά προτιμώ το πιο αισθησιακό και παθιασμένο σeξ... Μου αρέσει η ποδ0λαγνεία! Επίσης, μου αρέσει το σeξ με γυναίκες και το να γλειφόμαστε. Ακόμη μου αρέσει η π@π@ και το να με φτύνουν ή να φτύνω μόλις ανάψουν τα αίματα για τα καλά...»

Απολαύστε την Περιστεριώτισσα Ινα...

inna-sirina-squats-lessons-kanoni




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html